ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ وحش مشهد | درمان ارس، با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند! ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قرنطینه شدن یک روستا در قشم به خاطر عروسی کرونایی

  • کد خبر: ۶۱۲۵۵
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
قرنطینه شدن یک روستا در قشم به خاطر عروسی کرونایی
رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای قشم از قرنطینه روستای دیرستان این شهرستان در پی ابتلای ۱۵ نفر به کرونا به دلیل حضور در عروسی‌ها خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا نصری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گستردگی شیوع کرونا ممنوعیت تردد در روستای دیرستان اعمال شده است.

وی افزود: تمهیدات برای قرنطینه کامل روستای دیرستان از توابع بخش شهاب با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و دهیاری انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: پس از اعلام شبکه بهداشت و درمان مبنی بر نمونه‌گیری از ۵۰ نفر از اهالی روستا و مثبت شدن نمونه ۱۵ نفر جلسه اضطراری ستاد مدیریت بیماری کرونا در مرکز بخش شهاب تشکیل شد.

نصری ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت کرونا فعالیت‌های صیادی و گردشگری در اسکله کندالو متوقف خواهد بود.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قشم با تاکید بر لزوم اعلام وضعیت هشدار از بلندگو‌های مساجد روستا و بازرسی از صنوف روستا، اضافه کرد: مهمترین راه رهایی از این بیماری رعایت شیوه نامه‌ها است.

نصری گفت: برگزاری عروسی و شرکت در تجمعات مغایر با شیوه نامه‌های بهداشتی منجر به ابتلا این تعداد افراد روستا شده و متاسفانه نتیجه نمونه پنج نفر از مردم روستای دیرستان حاکی از درگیری با کرونا جهش یافته می‌باشد.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از تشکیل تجمعات باید به عنوان یک وظیفه فردی و اجتماعی مورد توجه قرار بگیرد.
 
 
منبع:فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->